A Thousand Miles
A Thousand Miles
Chunky Monkey
Camping :'DD
Tuesday, May 8, 2012, 8:07 PM , 0 comments
Okay so, saya nak cerita pasal Camp haritu. Sape taknak dengar sila unfollow, then follow balik. Hahahaha. First sampai sekolah, lepak dulu dgn Anas and the geng, Pastu kumpul kat dewan. Cikgu Hadi bagi taklimat sikit. Urgh! Pastu naik bas. Paling sedih naik bas yg first. Sumpah panas gilaaaaaa woi! Nak terbakar siaaaaaaaa. Dah lah pening gila nak mati! Then tanya budak bas 2 "Aku sejuk gila. Pakai sweater pun sejuk lagi.Pastu tengok Ombak Rindu." Aku pun macam: Ahhhhhh! FUCK GILA BABI! Pastu bila dah sampai, kene jalan masuk kat DR Campsite. Pastu Encik Razi bagi sepatah dua kata. Taklimat sikit. Cerita lawak bodoh. Hahaha. Pastu Faci kenalkan diri. Then, pilih Penghulu dgn Penghuluwati. Yang dapat Anip dgn kak Shahira. Anip yg lawak tuh! Then terus solat Asar. Lepas solat Asar masuk dorm. Pastu gerak kat dewan, main debat. Main lawan lawan bagai. Pastu Night walk. Haaaa, ni yg nak cerita panjang ni. Night Walk. Fhoaaa! Mula mula time Cikgu Syafiq bagi taklimat. Dah ada budak nangis takut. Aku pun rasa seram seram sejuk jugak. Tapi...... First time naik bukit aku exited gila. Aku jalan dengan Glenn. Glenn bagi kata semangat sikit. Fuhhh, semangat gila aku! Thanks Glenn :* Pastu time dah sampai atas bukit. Aku cari Glenn je. Yelaaah, dia bagi aku semangat gila! Aku macam exited gila. Bukan gelojoh ye. Exited! Pastu belakang aku Hani. Then aku tanya Hani "mana Anas?" Aku tanya kuat gila nak bagi Anas dengar. Then Harith jawab "tuh kat depan" Then nampak Kak Syida tengah pujuk Anas. Lawak gila Anas nagis!!!!! Wuuuuuuuu x) Hahahahahahah sila gelak sampai mati. Hahahahahahaha. Then bila dah ramai gerak. Aku pun terus ahh jalan sesorang. Sumpah cuak gila babeg weh. Tapi aku watlek je. Watlek dulu.... But, bila dah nampak telekung putih...Aku pun macam nak kawad *kaki kanan: Ya* *Kaki kiri: Allah* Bayangkan acano aku jalan cepat gila. Haha. Tetiba pulak nampak kain hitam sebelah hantu telekung. Member agaknya. Tapi time telekung putih tu tak takut sangat. Wa ckp gentle tak cuak. Sebab tetiba si telekung tu mintak duit. Katanya nak beli baju baru. Kepala Abah kau! Baju kemain putih berseri lagi. Then tetiba... Nampak kat tanah lapang ada dua benda. Aku jalan laju laju gila. Then time tgh jalan laju tuh, tetiba baling batu. Tu yg cuak. Aku pun cakap...."Eh babi!" Mana taknya, cuak siaaa. Kene batu kepala aku, aku saman kau. Then samapai campsite. Pastu buat muka bangga. Padahal kat atas... Perghh, YA ALLAH SELAMATKAN AKU!!!! Bila sampai semua bising cerita pasl kat atas tadi. Paling gempak dgr Nelly jatuh! Sila gelak kuat gila! Then bila sampai bawak ternampak 'baby' comel gila. Gemuk pendek. Ahhhh! Hahahaha. Pastu malam tuh tidur. Anas cuak. Dgr daun jatuh... *Ambik bantal* *tutup muka* Hahah. Then esok bangun awal gila pukul 5.15. Pastu pagi tu, dgr orang ceramah jap. Hah, aku ngan Izzat tidur. Kisah pulak aku kalau faci marah. Then buat senaman. Mcam mcm ada. Tepuk ong gedek gedk. Bagai -.- Hahaha! Pastu sarapan, then jungle tracking. Sumpah adventurous gila. Ada sunway lagoon semula jadi.Best siaaa! Time pengulu tutun tak bela tu. Then sampai kat air pancut. Memula tak tahu cikgu nak simbah. Then tetiba rasa air. Fuhhh curah kat kteorg. Best gila. Mcm cite hindustan. Then faci suruh letak lumpur kat muka. Euuuwwww, sumpah geli. Tapi gentle aku cakap, time letak lumpur ru, AZAM SUMPAH HANSDOME GILA BABENG! Pastu, bila dah samapai, apa lagi terjun sungai! Yeay! Pastu main lawan goreng pisang! Best gila pempuan banyak menang! Then mandi jap, pastu terus solat. Then main tali amanah sat. Main, kebenda tah yg kene pas bola kat kawan sebelah while ada lagu. Then..petang tuh main, explorer. Tuh yg best tuh! Kene lumpur yg bau dia macam babi! Euwww! sumpah geli. The tengok sume dah berebut nak air!  Cikgu Fahmie baik gila. bagi kitorg mandi sungai jap. Then, naik bali. Pastu semua kene kumpul. Then, balik dorm tuh sume tgh mandi! Penuh satu tandas. Then malam tu! Unforgettable gila! Camp fire! Aku pakai baju pink! Muehehe. Comel tak? Pastu aku duduk sebelah Glenn. Then malam tu, aku asyik usha dia je. Almaklum dia nampak handsome gila. Then sebelum campfire, aku cakap sat dengan dia. Then aku nampak dia usha aku. Hiwhiw x) We looked each other :'> Then time ambik makanan. Pastu letak makanan tuh kat tempat kiteorang.Basuh tangan degan Hani. Then sampai kat tempat aku. Tengok dia duduk tempat aku jap. Then bila aku sampai dia terus gerak. Pastu, aku ingat nak tahan dia suruh dia duduk kat situ sebab kat tempat aku ada Aliff, Glenn and geng dia. But, aku sumpah tak berani. Then makan makan. Malam tuh, ada malam kebudayaan. Paling best! Kiteorang berlakon. Then malam tu, Aku, Anas, Aznie, Puteri, Fatimah, Hani. Kutuk sorang pompuan tuh. Yeay! Aku pun macam puas hati gila. Then pagi esok. Bangun terus naik rakit. After that, main sungat. Best gila. Sumpah sempoi gilaaa! cikgu Hadi baik gila. Ustaz lagi lah Cool. Then, main surat dariku untukmu. Ingat nak bagi Harith but........Aku tak kenal Harith mana. Aku tak tahu sifat positive dia. And...aku bagi Kak Hawa je. Sebab kak Hawa banyak sifat posotive. So yeah. After that, gerak dewan makan pulak. After makan terus gerak. Balik, naik bas. Tidur. Habis cerita. The end! And aku ada rahsia.

OLD // NEW